Tuesday, January 13, 2009

Susah untuk mendapat maklumat calon?

Dalam dunia IT dan globalisasi hari ini rupanya masih susah untuk kita dapatkan maklumat mengenai seseorang calon. Mungkin calon-calon menganggap website, blog, facebook, you tube dan sebagainya tidak penting. Mungkin kerana kurang pengetahuan, mungkin juga kerana tidak tahu mengikut trend. Apapun ketidakpedulian dan ketiadaan kemahiran untuk menggunakan secara optimum teknologi maya bukan saja akan merugikan calon tersebut tapi UMNO juga. Kerana itulah UMNO ketinggalan dalam perang siber berbanding jentera pembangkang. Hasilnya dapat kita lihat dalam pilihan raya yang lepas.

Paling tidak calon yang peduli akan mempunyai ruangan facebook mereka sendiri. Barulah mereka boleh mendekati golongan muda yang lebih IT-savvy pada hari ini. MAHUKAH KITA MEMILIH CALON yang tidak mengikut trend ini? Tepuk dada tanya selera....

Sila lihat di ruangan BIODATA CALON EXCO PEMUDA UMNO di bawah untuk mengenali calon anda. Jika calon-calon ada website sendiri, dan kami terlepas pandang, silalah update kami dengan menggunakan kotak komen untuk post ini.

No comments:

Post a Comment